Saturday, August 20, 2016

Hai ape kabare semua..
Entri kali ni tak bermanfaat sangat pun, jangan baca kalau anda sibuk.




Harini usaha aku nak menyiapkan menulis cerita pengalaman setahun jagung aku ni. macam biasalah, layari internet/menggoogle merupakan cara utama untuk aku buat rujukan sikit sikit selain bertanyakan pada ahli keluarga aku sendiri. ceh macam nak siapkan thesis pulak ada rujukan bagai. google punya google, ada yang bermanfaat, ada jugak yang menghabiskan tenaga dan masa aku je.

Dannn akhir sekali penutup kepada aktiviti google aku pada malam ini disebabkan aku terjumpa satu blog. lawak boleh tahan la ayat ayat yang digunakan dalam entri tu, menghiburkan, menarik minat, boleh la buat tersenggih. yang jadi lagi best bukan sebab apa pun, blog tu dimiliki oleh seorang perempuan. haha.. jarang aku nak jumpa manusia bergender perempuan suka menulis dengan cara penyampaian yang lawak (mungkin ada bersepah, aku punya alasan je untuk suka blog tu kot).


. . .
. . .


Yang jadi aku rasa nak tido terus takde mood nak sambung menulis sebab baca entri blog yang baru aku jumpa tu la, lepas satu satu aku baca, berapa banyak kali 'older post' yang aku tekan. Sampai la aku terjumpa satu entri ada pasal anak dia. Hah!Dah beranak?!.. aishhh ada betul jugak teori aku dari zaman dahulu kala, yang cantik selalu dah berpunya.. haha jangan pakai teori tu, aku saja nak berkongsi.
Ok aku takde mood ni, feelingless, smelless, bye.

2 comments :